Google-un bu yaxınlarda avtomatik yaradılmış aktivlər xüsusiyyəti, reklam verənlər üçün surət yazmaq baş ağrısını aradan qaldırır. Bu təlimat onu necə və nə vaxt istifadə edəcəyinizi izah edir.
Bir çox marketoloqlar müvafiq və cəlbedici reklam aktivləri yaratmaq vəzifəsini çətin hesab edirlər.
Xüsusilə Cavab verən Axtarış Reklamlarına keçidlə, başlıqların lazımsız hala gəlməsi asandır – zəif performans riski daşıyır.
Google bu yaxınlarda yaradıcı yorğunluqla mübarizə aparmaq üçün “cavab verən axtarış reklamları üçün avtomatik yaradılmış aktivlər” adlı beta funksiyasını təqdim etdi.
Avtomatik olaraq yaradılmış aktivlər necə işləyir
Ön söz üçün, avtomatik yaradılmış aktivlər Axtarış kampaniyalarında qoşulma kampaniyası səviyyəsində parametrdir.
Parametr, aşağıdakı ekran görüntüsündə göstərildiyi kimi, fərdi kampaniya səviyyəsində yandırıla və ya söndürülə bilər.
Avtomatik yaradılmış aktivlər avtomatlaşdırmadan istifadə edən axtarış reklamlarının nümunələrini göstərən Tövsiyələr tabında da aktivləşdirilə bilər .
Parametr aktivləşdirildikdən sonra funksiya həmin kampaniyada hər bir reklam məzmunu üçün müvafiq başlıqlar və təsvirlər yaratmağa başlayacaq.
Xüsusiyyət tövsiyələr üçün bu yerlərin məzmunundan istifadə edir:
- Açılış səhifə(lər)i və domen
- Mövcud reklam nüsxəsi
- Mövcud açar sözlər
Məqsəd? Reklamçılar üçün miqyaslı şəkildə yüksək performans göstərən surət birləşmələri yaradın.
Yaradıcı aktivlərin optimallaşdırılması
Google marketoloqların artıq yaratdıqları hər iki aktivdən avtomatlaşdırılmış aktivlərlə birlikdə istifadə edəcəyi üçün, aktivlərin optimallaşdırılması da avtomatlaşdırılır.
Ən yüksək nəticə göstərən avtomatik yaradılmış aktivlər reklamda qalacaq, eyni zamanda “Aşağı” performans reytinqi bildirən hər hansı aktiv avtomatik olaraq silinəcək.
Reklamçılar aktivləri əl ilə silməyi də seçə bilərlər.
Əlavə olaraq, açar sözlər və ya açılış səhifələri kimi məzmun daxiletmələri dəyişdikcə, məzmunda həmin dəyişikliyi əks etdirmək üçün avtomatlaşdırılmış aktivlər yaradılacaq.
Övladlığa götürmə və hesabat haqqında ilkin məlumatlar
Google-a görə, bu funksiyanı tətbiq edən hesablar, hər bir konvertasiya üçün oxşar xərclə dönüşümlərdə orta hesabla 2% artım gördü.
Avtomatik yaradılmış aktivlər üçün hesabatlar cavab verən axtarış reklamında hər hansı mövcud aktivlə birlikdə nümayiş etdirilir.
Ən yüksək nəticə göstərən avtomatik yaradılmış aktivlər reklamda qalacaq, eyni zamanda “Aşağı” performans reytinqi bildirən hər hansı aktiv avtomatik olaraq silinəcək.
Reklamçılar aktivləri əl ilə silməyi də seçə bilərlər.
Əlavə olaraq, açar sözlər və ya açılış səhifələri kimi məzmun daxiletmələri dəyişdikcə, məzmunda həmin dəyişikliyi əks etdirmək üçün avtomatlaşdırılmış aktivlər yaradılacaq.
Övladlığa götürmə və hesabat haqqında ilkin məlumatlar
Google-a görə, bu funksiyanı tətbiq edən hesablar, hər bir konvertasiya üçün oxşar xərclə dönüşümlərdə orta hesabla 2% artım gördü.
Avtomatik yaradılmış aktivlər üçün hesabatlar cavab verən axtarış reklamında hər hansı mövcud aktivlə birlikdə nümayiş etdirilir.
Xərclərə qarşı faydanın müəyyən edilməsi
Bir çox marketoloqlar bu xüsusiyyətdən faydalana bilsələr də, bu parametrin (hələlik) uyğun olmaya biləcəyi hallar var.
Bu funksiya yüksək səviyyədə tənzimlənən sənayelər və ya işə başlamazdan əvvəl reklam nüsxəsinin qanuni təsdiqinə ehtiyacı olan şirkətlər üçün hazır olmaya bilər.
Avtomatlaşdırılmış aktiv tərəfindən yaradılan nüsxənin daha çox nəzarəti saxlamaq və ya konkret brend tonuna və ya səsinə riayət etmək istəyən reklamçılar üçün uyğun olub olmadığını müəyyən etmək üçün funksiyanı sınaqdan keçirməyə dəyər ola bilər.
Hər hesab və hər bir kampaniya bu funksiya ilə fərqli rahatlıq səviyyəsinə malik olacaq, ona görə də xüsusi biznes məqsəd və məqsədlərini yoxlayın.
Avtomatlaşdırılmış aktiv xüsusiyyəti çoxları üçün asan “quraşdır və unut” keyfiyyəti ola bilər. Hansı kampaniyanın(ların) bu ayarı aktiv etdiyini qeyd etmək və nüsxəni nəzərdən keçirməyi hesab idarəçiliyinin həftəlik yoxlama siyahısının bir hissəsi etmək vacibdir.
Xülasə
Google Reklamlarında ən son avtomatik yaradılmış aktiv xüsusiyyəti bir çox marketoloqlar üçün təsirli ola bilər. O, hesab menecerlərinin yorucu kopirayterin vaxtına qənaət edə bilər, nəticələri strateji cəhətdən idarə etmək və uğuru daha da və daha sürətli miqyaslaşdırmaq üçün daha çox vaxt ayıra bilər.
Ümumi qayda olaraq, avtomatlaşdırılmış aktivlərin nəticələri yalnız onlara verilən girişlər qədər yaxşıdır. Bu ayarı işə salmazdan əvvəl yüksək keyfiyyətli açılış səhifələri və yaxşı kampaniya və açar söz strukturu təmin etmək üçün lazımi araşdırma aparıldığından əmin olun.
Genişləndirilə bilən böyümə üçün avtomatlaşdırma vasitələrinə və xüsusiyyətlərinə müraciət edərkən əl ilə lazımi araşdırma çox vacibdir.