Qeyri -işlənə bilməyən tokenlər (NFTs) rəqəmsal dünyada böyük sıçrayış etməyə davam etdikcə, onların əhatə dairəsi və təsiri kriptovalyuta dairələrinin hüdudlarından kənara çıxır. Son hesabata görə , qlobal NFT bazarının 2030-cu ilə qədər təsirli 211,72 milyard dollara çatacağı proqnozlaşdırılır.
Bu artımın arxasında duran əsas hərəkətverici qüvvə rəqəmsal sənətə qlobal iştah və NFT marketinqində sosial medianın oynadığı innovativ roldur .
Rəqəmsal arenaya hücum edən unikal rəqəmsal aktiv
Qeyri-Fungable Tokens və ya NFT-lər kriptovalyuta bazarının konturlarını dönməz şəkildə yenidən müəyyənləşdirdi. Unikallıq və əvəzedilməzlik bu aktivlərin müəyyənedici xüsusiyyətləridir.
Bu, dəyişdirilə bilən və dəyişdirilə bilən Bitcoin və ya Ethereum kimi kriptovalyutalarla kəskin şəkildə ziddiyyət təşkil edir.
Əsasən Ethereum blokçeynində qurulan, lakin BNB Chain və Flow kimi digərləri tərəfindən dəstəklənən NFT-lər sahiblik və orijinallığın yeni ölçüsünü gətirdi.
Bu rəqəmsal aktivlərin geniş təmsil spektri var. Həqiqətən, onlar incəsənət əsərlərindən, musiqidən və videolardan tutmuş virtual daşınmaz əmlaka, digər rəqəmsal və ya fiziki aktivlərə qədər uzanır.
Əsas blokçeyn texnologiyası sübut edilə bilən mülkiyyət və çatışmazlıqları asanlaşdırır, yaradıcılar üçün işlərindən pul qazanmaq üçün yeni sərhəd açır. Eyni zamanda, rəqəmsal aktiv kollektorları üçün qeyri-ənənəvi və maraqlı investisiya prospekti təqdim edir.
Bu yeni konsepsiya üçün ən təsirli marketinq platforması, şübhəsiz ki, sosial media olmuşdur.
Sosial media rəqəmsal məzmunu demokratikləşdirərək NFT-lərin təşviqi və inkişafı üçün ideal bir mərhələ təmin edib . Rəssamlar, yaradıcılar və digər rəqəmsal aktiv sahibləri öz NFT-lərini nümayiş etdirmək üçün Instagram, Twitter və TikTok kimi platformaların təbliğat potensialından istifadə ediblər.
Maraqlı yazılar, interaktiv videolar və valehedici hekayələr vasitəsilə onlar potensial alıcıların marağını təsirli şəkildə cəlb etdilər. Sonradan, bu NFT-lərin satış üçün siyahıya alındığı bazarlara xeyli trafik cəlb etmək.
NFT marketinqində sosial medianın rolu yalnız yaradıcılar və sənətçilərlə məhdudlaşmır. Əslində, təsir edənlər və məşhurlar NFT-ləri əsas şüura gətirmək üçün geniş izləyici bazasından istifadə edərək qrupa fəal şəkildə qoşuldular .
Bu məşhur fiqurlar öz NFT-lərini dəstəkləməklə və ya işə salmaqla öz nişanlarını artırdılar. Beləliklə, NFT-lər ətrafında artan səs-küyə töhfə verir.
Bu təcrübə NFT ekosisteminin can damarına çevrilmiş möhkəm icmaların yetişdirilməsində mühüm rol oynamışdır. Influencerlərdən tutmuş kripto həvəskarlarına qədər onlar fikirləri paylaşa, canlı müzakirələrdə iştirak edə və rəqəmsal aktiv səyahətlərində bir-birlərinə dəstək ola bilərlər.
Belə bir icma hissi NFT ekosistemini gücləndirir, ortaq həvəs və bilik mədəniyyətini inkişaf etdirir.
Sosial Media NFT Marketinqində necə kömək edir
Düzgün istifadə edildikdə, sosial media NFT marketinqi üçün təsirli bir alətə çevrilə bilər. Sosial medianın NFT-lərin təşviqində kömək etdiyi ən maraqlı strategiyalardan bəziləri bunlardır:
- Sosial media həvəskarlarının mükafatlandırılması və NFT-lər vasitəsilə məzmunun paylanmasının asanlaşdırılması: Firmalar sosial media həvəskarlarını mükafatlandıra və NFT-lər vasitəsilə məzmun paylaşımını təşviq edə bilərlər. Bu strategiya məzmunu blokçeyn texnologiyası ilə artıq tanış olan şəxslərə təqdim edir.
- Güclü onlayn mövcudluğun yaradılması: Etibarlı sosial media varlığı NFT kolleksiyasına daha böyük auditoriyanı cəlb etməyə, icma yaratmağa və potensial istehlakçılarla qarşılıqlı əlaqə yaratmağa imkan verir. Təqdimat və icma qurma platformalarına tez-tez Twitter, Instagram, Discord və Reddit daxildir.
- Influencerlər, rəssamlar və ya məşhurlarla əlaqə: təsir edənlər, rəssamlar və ya məşhurlarla əməkdaşlıq NFT kolleksiyasının görünməsini artıra bilər, daha geniş kolleksiyaçılar, investorlar və həvəskarları cəlb edə bilər. Bu, daima tələbin artmasına və qiymətlərin qalxmasına səbəb olur.
- E-poçt marketinqi taktikalarının həyata keçirilməsi: NFT-lərin e-poçt marketinq kampaniyalarına inteqrasiyası yenilikçi bir yanaşma təmin edir. Bir şirkətin birbaşa e-poçt marketinq kampaniyasına abunə olan şəxslər şirnikləndirici stimul olaraq NFT ala bilərlər. Bundan əlavə, zaman keçdikcə fərdləri e-poçt vasitəsilə texnologiya və onların zəruriliyi haqqında maarifləndirmək üçün NFT-lərin ardıcıl istifadəsi dönüşüm nisbətlərini artıra bilər.
- Süni intellektə əsaslanan analitikanın qəbulu: NFT yaradıcıları, treyderlər və bizneslər süni intellektlə idarə olunan analitikanı qəbul etməklə, əməliyyatlar zamanı potensial zərərli fəaliyyətləri müəyyən edib qarşısını ala bilərlər. Bu ehtiyat tədbiri daha sağlam NFT ekosisteminin genişlənməsini təmin edir.
Təhsil və İnformasiya Yayılması: Əlavə Dəyər
Populyarlığın sürətlə artmasına baxmayaraq, NFTlər çoxları üçün mürəkkəb və tez-tez səhv başa düşülən bir anlayış olaraq qalır. Sosial media burada həlledici rol oynayır, bu yeni və mürəkkəb informasiya labirintində bilik işığı rolunu oynayır.
Twitter, Reddit və Instagram kimi platformalar maraqlı beyinlər üçün əsas yerlərdir. Bunlar tez-tez NFT-lər haqqında öyrənmək, onları necə almaq və satmaq lazım olduğunu başa düşmək və ən son tendensiyaları qabaqlamaq üçün istifadə olunur.
Bu platformalar həm də NFT dünyasına əvəzolunmaz fikirlər verən çoxsaylı təsir edənləri və ekspertləri qəbul edir.
Yazıları, məqalələri və videoları vasitəsilə onlar öz izləyicilərini NFT-lərin nüansları haqqında məlumatlandırırlar. Nəticə etibarilə, bu yeni konsepsiyanın daha əhatəli bir anlayışını təklif edir.
NFT-lərə daha dərindən dalmaq istəyirsiniz? Səyahətinizdə sizə bələdçilik edək! Bu hərtərəfli bələdçi rəqəmsal sənətin və digər fərqli xəzinələrin geniş kolleksiyası ilə öyünən ən görkəmli NFT bazarları haqqında anlayışlar təklif edir.
2023-cü ildə ən yaxşı 9 OpenSea Alternativləri
Sosial Mediada Uğurlu NFT Marketinq Kampaniyalarının Nümunələri
Social media platformalarında NFT marketinq kampaniyalarının uğur hekayələri çoxdur. Sosial mediada ən maraqlı NFT marketinq kampaniyalarından bəziləri:
- DC Comics-in “The Bat Cowl” NFT kolleksiyası: DC Comics “The Bat Cowl” NFT kolleksiyası üçün marketinq strategiyasında interaktiv hekayənin gücünü nümayiş etdirdi . Bu kolleksiyaya daxil olan hər bir NFT fərqli şəxsiyyətə malikdir və onu kolleksiyanın unikal parçasını axtaran kolleksiyaçılar üçün xəzinə edir.
- Nike-nin RTFKT NFT xətti: Demək olar ki, 200 milyon dollar gəlir əldə edən Nike-ın RTFKT NFT xətti çoxsaylı maliyyə direktorlarının diqqətini çəkərək rəqəmsal məhsulların kommersiya qabiliyyətini ön plana çıxardı .
- Charmin və Taco Bell: 2021-ci ilin əvvəlində Charmin və Taco Bell kimi brendlər NFT-lərdən istifadə edərək Web3 məkanına daxil olmuşdular ki, bu da yeni bir yenilikdir.
- Reddit: Reddit kripto jarqonunu aradan qaldıraraq milyonlarla insanı Web3 təcrübəsinə cəlb etməyi bacardı . Bu strategiya brendlərin öz auditoriya bazasını genişləndirmək üçün NFT-lərdən necə istifadə edə biləcəyini göstərir.
NFT-lərin populyarlığı artmağa davam etdikcə, onların marketinqində sosial medianın rolu daha da əhəmiyyətli olur.
Twitter-in blokçeyn texnologiyasını inteqrasiyası və sosial media platformalarına NFT imkanlarının artırılması kimi son inkişaflarla gələcək bu iki rəqəmsal güc mərkəzi arasında daha dərin inteqrasiya vəd edir.
Sosial media və NFT-lərin inteqrasiyası rəqəmsal mənzərənin dinamik və sürətlə inkişaf edən təbiətinin sübutudur.
Bu iki qüvvənin yaxınlaşması rəqəmsal marketinq strategiyalarını yenidən formalaşdırır. Bu , əvvəlkindən daha cəlbedici, daha əlçatan və daha dəyərli bir mühit yaradır .