Bond.az White LogoBond.az Black Logo

Üzümün orqanizmə faydası: ultrabənövşəyi qoruma

Üzüm gündəlik qidaya əlavə olunarsa, dərini ultrabənövşəyi şüalardan qoruyur və orqanizmin müqavimətini artırır.

Sevinc İsmayılova
Müəllif:Sevinc İsmayılova- Senior Editor
|
0

Üzümün gündəlik qidaya əlavə edilməsi insan orqanizminin ultrabənövşəyi şüalanmaya qarşı müqavimətini 30%-dən 50%-ə qədər artıra bilər. Yeni araşdırmalar üzümün dəriyə təsirinin daha geniş olduğunu göstərir.

Oxu.Az xəbər verir ki, bu barədə "Science Daily" məlumat yayıb. Tədqiqatda iştirakçılar iki həftə hər gün üç porsiya təzə üzüm yeyiblər. Alimlər pəhrizdən əvvəl və sonra dərilərinin ultrabənövşəyi şüalara reaksiyasını ölçüblər.

Nəticələr göstərib ki, üzüm bütün iştirakçılarda dərinin müdafiəsini gücləndirib. Dərinin xarici təsirlərə qarşı baryerini formalaşdıran proseslərdə aktivləşmə müşahidə olunub.

ABŞ-dəki Qərbi Yeni İngiltərə Universitetinin professoru John Pezzuto deyir: "Gen ifadəsindəki dəyişikliklər dəri sağlamlığını yaxşılaşdırır. Üzüm qaraciyər, əzələ, böyrək və beyin kimi toxumalarda da gen fəaliyyətinə müsbət təsir edir."

Həmçinin, üzüm pəhrizindən sonra oksidləşdirici stress markeri olan malondialdehid səviyyəsi əhəmiyyətli dərəcədə azalıb. Bu hüceyrə zədələnməsinin minimuma endiyini göstərir.

Digər Xəbərlər
Bu gün / 16:02
|
456

London Kral III Çarlzın şərəfinə hərbi parad

Londonda Kral III Çarlzın rəsmi doğum günü münasibətilə hərbi parad keçirilib. 1400-dən çox hərbçi iştirak edib.

0
Bu gün / 14:31
|
533

Qarabağ Portuqaliyadan müdafiəçi transfer edir

Qarabağ Portuqaliya klubu Kasa Piadan 26 yaşlı müdafiəçi Joau Qulartı transfer etmək üçün danışıqlar aparır.

0
Bu gün / 14:01
|
254

Taliban Herat və Kabilin nəzarətini ələ alıb

Taliban Herat və Kabilin bir hissəsində hərbi nəzarət yaradıb. Etirazlardan ehtiyat edərək ərazilərə zirehli texnika və patrullar yerləşdirilib.

0
Bu gün / 13:30
|
852

ABŞ şirkəti Kubaya ən böyük yanacaq ixracını dayandırdı

ABŞ şirkəti Vanguard Energy, Kubaya 250 min barel yanacaq ixracını dayandırdı. Sanksiyalar səbəbindən 1960-cı ildən ən böyük göndəriş ləğv edildi.

0
Bu gün / 12:30
|
811

İranla ABŞ arasında sülh sazişi 24 saat ərzində imzalana bilər

Pakistan Baş naziri Şahbaz Şərif İran-ABŞ sülh sazişinin 24 saat ərzində imzalana biləcəyini açıqladı. Kritik 24 saat ərzində sülh müqaviləsi gözlənilir.

0
Bu gün / 11:31
|
990

Seyid Əli Xameneinin dəfn tarixi açıqlandı

Seyid Əli Xameneinin dəfn tarixi açıqlandı: vida mərasimləri 4-5 iyul, dəfn 6 iyul Tehranda, daha sonra Qum və Məşhəd.

0
Bu gün / 10:30
|
563

ABŞ İranla razılaşdı: 24 milyard dollar azad edilir

ABŞ İranla razılaşaraq 24 milyard dollar dəyərindəki dondurulmuş aktivləri azad edir. Təfərrüatlar məqalədə.

0
Bu gün / 10:00
|
425

Anthropic-in ən yeni modellərinə ABŞ bloku

ABŞ hökuməti Anthropic şirkətinə məxsus Fable 5 və Mythos 5 süni intellekt modellərinin xarici istifadəsini bloklayıb.

0
Bu gün / 08:31
|
854

Hindistanda An-32 təyyarəsi qəzaya uğradı

Hindistanda An-32 hərbi təyyarəsi eniş zamanı qəzaya uğradı. Ölən və yaralananlar barədə məlumat yoxdur. Araşdırma başladı.

0
Bu gün / 08:02
|
852

BƏƏ İranın milyardlarını qaytarır?

BƏƏ İranın milyardlarla dollarını qaytarması ilə bağlı xəbəri təkzib edir. Yenilənmiş məlumat.

0
Bu gün / 07:01
|
441

ABŞ İran dronlarını vurdu

ABŞ hərbi qüvvələri Hörmüz boğazı yaxınlığında İran dronlarını məhv edib. Reuters agentliyi xəbər yayıb.

0
Bu gün / 06:02
|
727

Abbas Əraqçı: İran ABŞ-yə qalib gəldi

İran XİN rəhbəri Abbas Əraqçı İranın ABŞ-yə döyüş meydanında qalib gəldiyini və müharibəni bitirməyin vaxtı olduğunu bildirib.

0
...
Üzümün orqanizmə faydası: ultrabənövşəyi qoruma | Bond.az