Bond.az White LogoBond.az Black Logo

Hər gün ət yemək ömrü uzadır?

Çin araşdırması: Hər gün ət yemək qadınlarda 100 yaşa çatma ehtimalını 44% artırır.

Dəniz Yusifli
Müəllif:Dəniz Yusifli- Editor
|
0

Çin alimləri hər gün ət yeməyin çəkisi az olan qadınların 100 yaşa çatma ehtimalını 44% artırdığını müəyyən edib.

Balıq, yumurta və süd məhsulları yeyən vegetarianlar da ətyeyənlər qədər yüz yaşa çatıb. Əsas məsələ kifayət qədər zülal və kalori qəbuludur.

Alimlər balanslaşdırılmış qidalanmanı tövsiyə edir, lakin universal qaydaların olmadığını vurğulayır.

Çində 80+ yaşlı 5000 nəfər arasında araşdırma aparılıb. Nəticədə ət yeyən qadınların 100 yaşa çatma ehtimalı vegetarianlardan yüksək olub. Kişilərdə isə oxşar əlaqə tapılmayıb.

Sağlam həyat tərzi 90 yaşa çatmağın 70%-ni təşkil edir. Yaşlılar daha çox zülala ehtiyac duyur.

Digər Xəbərlər
Bu gün / 00:03
|
338

Səyahət öncəsi qidalanma qaydaları

Səyahət öncəsi düzgün qidalanma qaydaları. Qaz yaradan, ağır və yağlı qidalardan uzaq durun. Yola çıxmadan 2-3 saat əvvəl yüngül yemək yeyin.

0
Dünən / 05:02
|
837

60 illik zaman kapsulu mühəndisə pul qazandırdı

Böyük Britaniyada 60 illik zaman kapsulundan çıxan proqnoz mühəndisə 20 funt qazandırdı.

0
Dünən / 04:01
|
437

Yayda iştahanı zəiflədən səbəblər

Yayda iştahanın azalmasının səbəbləri: həkim Natalya Firsova isti havada orqanizmin reaksiyasını izah edir.

0
2026-06-10 09:32
|
502

Gümüş və sədəfin harmoniyası: Mozaika ustasının sənət yolu

Gümüş və sədəf mozaikası ustası Xatirə Tapdıqovanın sənət yolu haqqında fotoreportaj.

0
2026-06-10 03:01
|
548

Güc məşqləri ömrü uzadır

Harvard tədqiqatı: Güc məşqləri ömrü uzadır, ölüm riskini azaldır.

0
2026-06-09 08:30
|
250

Beyin xərçənginə qarşı iki yeni peyvənd təsdiqlənir

Rusiya Federal Tibbi-Bioloji Agentliyi 2026-cı ildə qlioblastomaya qarşı iki yeni peyvəndin təsdiqini gözləyir.

0
2026-06-09 03:02
|
528

Dərini zədələmədən qaralmanın sirləri

Günəşdə dərinizi qorumadan necə bərabər qaralmaq olar? Mütəxəssis məsləhətləri ilə sağlam qaralma sirlərini öyrənin.

0
2026-06-09 03:01
|
733

Fransalı qadının manqa personajı ilə toyu

Fransalı qadın Lyusi Nanami uydurma manqa personajı ilə evləndi. Qeyri-adi toy Yaponiyada baş tutdu və sosial mediada müzakirələrə səbəb oldu.

0
2026-06-08 03:00
|
633

Qida təhlükəsizliyi: 1,5 milyon ölüm

ÜST hesabatı: çirklənmiş qidalar hər il 1,5 milyon insanın ölümünə səbəb olur. Uşaqlar ən həssas qrup, Afrika və Asiya ən çox təsirlənən regionlardır.

0
2026-06-06 05:01
|
836

Beyin niyə zərərli qidanı seçir?

Psixoterapevt Yelena Kunakovskaya beynin niyə zərərli qidaları seçdiyini izah edir. Qədim sağ qalma mexanizmləri və enerji axtarışı.

0
2026-06-04 00:31
|
478

Lavanda çayı mizofoniyaya qarşı təsirli ola bilər

Lavanda çayı mizofoniya simptomlarını yüngülləşdirə bilər. Türk alimlərinin araşdırmasına görə, iki həftəlik müntəzəm istifadə narahatlıq və depressiyanı azaldır.

0
2026-06-03 04:00
|
219

Diyet salatlarının gizli riskləri

Arıqlamaq üçün məşhur salatların gizli təhlükələri: qastrit, xora, şişkinlik riski.

0
...